Stichting Dynamic Arts nu officieel van de grond

Vrijdag 6 november 2015 tekenden we in Laren officieel voor de stichting . Vanaf deze dag mogen wij officieel spreken van Stichting Dynamic Arts. Na jaren lang brainstormen, schrijven van stukken en nachtwerk zijn wij enorm trots op dit moment. Wat begon als een kleinschalig idee om kunst en cultuur in te zetten voor de jongeren van het Gooi, kunnen wij onze ideeën nu concreet gaan doorvoeren. Wij zullen ons bezighouden met de zelfontplooiing en ontwikkeling van het sociale bewustzijn van jongeren.

Missie

Wij streven naar een kunst educatieve leer- werk omgeving waar jongeren worden begeleid door jonge kunstenaars en professionals uit het werkveld. Via aansprekende kunstvormen leren wij de jongeren o.a. over de kracht van eigen keuze, doorzettingsvermogen, zelfvertrouwen, verantwoordelijkheid voor jezelf en de omgeving, improviseren en oplossingsgericht denken. Jongeren die op vroege leeftijd hun passie vinden en ontwikkelen, worden zo gestimuleerd om het beste uit zichzelf en omgeving te halen.

Bestuur

Het bestuur die op Vrijdag 6 november 2015 heeft getekend voor de oprichting van Stichting Dynamic Arts bestaat uit:

Sean Bogaers (voorzitter)
Kim Tawjoeram (Secretaris)
Frank Smit (Penningmeester)
Bryan Druiventak (Algemeen Bestuurslid)

Recente info

Klik hier voor de meest recente informatie op het gebied van de bestuursbezetting!

Activiteiten zoeken